2022 թվականի օգոստոսին Telegram-ը վերջապես թողարկեց Telegram Ads-ը, որը սկսել էր փորձարկել դեռևս 2021 թվականին: Այժմ Telegram-ը ոչ միայն հարմար մեսենջեր է, այլև խոստումնալից գովազդային հարթակ՝ գովազդատուների համար նոր թիրախային լսարանով։ Սակայն շատերի համար դեռ այդքան էլ պարզ չէ, թե ինչպես են այս հարթակում գովազդներ միացնում, և ինչ առավելություններ ունի այն մյուսների համեմատ։
Այս մեսենջերից ամեն օր օգտվում է 55,2 մլն մարդ, իսկ լսարանի չափը վեց ամիսը մեկ ավելանում է 40%-ով։ Սա հենց այն դինամիկան է, որը ցույց է տալիս Statista հետազոտական ընկերությունը 2014 թվականի մարտից մինչև 2022 թվականի ապրիլ ընկած ժամանակահատվածում։ Սա նշանակում է, որ յուրաքանչյուր գովազդատու կգտնի իր թիրախային լսարանը Telegram-ում։ Հայաստանում այս մեսսենջերը ունի օգտատերերի մեծ բանակ, որոնք այն օգտագործում են տարբեր նպատակներով՝ ժամանցայինից մինչև բիզնես։
Ում է ձեռնտու Telegram-ում գովազդը և ինչու
Telegram-ում գովազդը տեղադրվում է միայն 1000-ից ավելի բաժանորդ ունեցող հանրային ալիքներում։ Գովազդի այս ձևաչափը հարմար է բոլոր գովազդատուների համար՝ առանց բացառության: Բայց որոշ իրավիճակներում մեսենջերում գովազդը հատկապես շահավետ է, օրինակ՝
Telegram-ում գովազդելու երեք եղանակ կա.
Գործարկման պայմանները Telegram-ի գովազդային հարթակի միջոցով
Telegram-ում գովազդ գործարկելու համար անհրաժեշտ է ձեր հաշիվը համալրել 2 միլիոն եվրոյով։ Այս գումարից համակարգը սառեցնում է 1 միլիոն եվրոն՝ որպես ավանդ, իսկ գովազդատուն կարող է 1 միլիոն եվրո ծախսել գովազդի վրա։ Սառեցված 1 մլն եվրոն վերադարձվում է գովազդատուին, եթե նա տարվա ընթացքում 10 մլն եվրո ծախսի գովազդի վրա։ Եթե այս պայմանները չկատարվեն, ապա ավանդը չի վերադարձվում:
Մուտքի նման բարձր շեմի պատճառն այն է, որ Telegram-ը ցանկանում է գրավել խոշոր գովազդային գործակալություններին, որոնք միջնորդավճար են վերցնում իրենց հաճախորդներից։ Եվ արդեն կան այդպիսի հաճախորդներ, որոնց թվում, օրինակ, Magnetto.pro-ն: The Bell-ը նախատեսում է նաև փորձարկել հարթակը:
Ձեր գովազդը չի անցնի չափավորության, եթե՝
Գովազդի նախագծման պահանջները ստանդարտ են: Ահա թե ինչ չի կարելի անել.
Գովազդային ծառայությունների միջոցով Telegram-ում գովազդ գործարկելու առանձնահատկությունները.
Այս տարբերակը նախորդի համեմատ ավելի մատչելի է: Գովազդ սկսելու համար բավական է համալրել ձեր հաշիվը 3000 եվրոյի չափով։ Գովազդային արշավի մեկնարկը պարզեցնելու և արագացնելու համար նման ծառայություններն առաջարկում են արշավի բյուջեն կանխատեսելու և գովազդ ստեղծելու գործիքներ: Ծառայությունները տրամադրում են փակման փաստաթղթեր իրենց համակարգերի միջոցով մեկնարկած գովազդային արշավների համար: Իրավաբանական անձինք ստանում են ԱԱՀ-ի վերադարձ: Գովազդ կարող են միացնել նաև անհատները, ինչի համար բավական է միայն լրացնել հաշիվը պահանջվող գումարով։ Այս տարբերակն ավելի շահեկան է ավելի փոքր բիզնեսների համար։
Շարուանկեք հետևել Բրենդոնի բլոգին հետաքրքիր նորությունների համար, ինչպես նաև ընթերցեք «Անազնիվ գովա՞զդ, թե՞ պրոֆեսիոնալիզմ: 10 խորամանկ հնարք» բլոգը։