Շատ խոշոր ընկերություններ ստեղծում են YouTube-յան ալիք հաճախորդների ներգրավման համար. Coca-Cola- ն իր մասին հիշեցնում է Ամանորի տոների ժամանակ, իսկ Red Bull- ը ամեն օր ավելացնում է մի քիչ էքստրիմ:
Իրենց ոլորտներում լավագույն ալիքների մասին հոդված: Լավագույնը, բայց ոչ իդեալական. յուրաքանչյուր ընկերություն ունի վիդեոկոնտենտ ստեղծելու իր սեփական մոտեցումը: Յուրաքանչյուրը ունի դրական և բացասական կողմ, այնպես որ ընտրության չափանիշները հետեւյալն են.
Յուրաքանչյուր ոլորտից վերցվել է մի քանի ընկերություններ, որպեսզի համեմատենք առաբելությունները և թերությունները: Եվ ցույց տալու համար, որ նույնիսկ եթե դուք ձեր ոլորտում լավագույններից մեկն եք, ապա դուք դեռ կատարյալ չեք:
Ընկերություններից շատերին անդրադարձել ենք, որպեսզի ցույց տալնք, որ նույնիսկ խոշոր ընկերությունները կարող են թերություններ ունենալ: Եթե դուք պատրաստվում եք թողարկել ձեր ընկերության համար ալիք, մտածեք հետաքրքիր առավելություններ, նոր վերնագրերով կամ պարզապես նկարեք ավելի լավ, քան մյուսները: Մի խոսքով, տարբերվեք: