Մարքեթինգային հնարքներ, որոնց զոհն ենք դառնում

Մարքեթինգի գերնպատակը բիզնեսի առաջխաղացումն է, որն իրականացվում է շատ տարբեր մեթոդներով՝ հաճախ ոչ այնքան արդար։ Նույնիսկ երբ ինքներս վստահ ենք, որ կատարել ենք չափազանց շահավետ գնումներ, իրականում դա կարող է այդքան էլ այդպես չլինել։ Խաբեություն թե՞ հոգեբանական հնարքներ․ Բրենդոնի այսօրվա բլոգում կխոսենք ամենատարածված մարքեթինգային հնարքների մասին։

Նախ մի քանի օրինակ, թե ինչպես է մեր գիտակցությունն ուղղորդվում ամեն օր մարքեթինգի մասնագետների կողմից․

  • Իրար լրացնող ապրանքները միշտ կանգնած են կողք կողքի։ Օրինակ՝ թեյի կողքին քաղցրավենիք, բալզամների կողքին շամպուններ և այլն։ Մի կողմից, սա խելամիտ է թվում, քանի որ շատերը գալիս են երկուսն էլ ձեռք բերելու նպատակով: Մյուս կողմից, դուք կարող էիք դրանք չգնել, քանի որ կարիքը չկար, բայց ձեր աչքերն արդեն կառչել են դրանց վրա։
  • Զեղչային քարտեր և զեղչերի համակարգ։ «Շահավետ» առաջարկները կարող են ուղարկվել ձեզ SMS-ով, էլեկտրոնային փոստով և այլն: Դուք պարզապես կարծում եք, որ դա օգնում է խնայել։
  • Շատ դեպքերում սննդի նկարները շատ լավ են մշակված՝ շատ գրավիչ լուսանկարներով: Իրական պատկերը կարող է զգալիորեն տարբերվել ճաշատեսակի նկարից, քանի որ նկարահանումների ժամանակ որոշ էֆեկտներ ստացվում են ոչ ուտելի միջոցներով, օրինակ՝ թրաշվելու փրփուր սերուցքային կրեմի փոխարեն։
  • Փաթեթավորումը կարող է թաքցնել ապրանքի իրական չափը: Օրինակ՝ օծանելիքի, դեզոդորանտների և այլ շշերի մեջ ներքևը հաճախ գոգավորվում է՝ ծավալը պահպանելու համար: Նաև արտադրանքը ցուցադրող փոքրիկ թափանցիկ կտորով տուփերը կարող են կիսով չափ դատարկ լինել:
  • Gluten free գրվածքը կարծես ամենուր է, նույնիսկ այնտեղ, որտեղ ի սկզբանե գլյուտեն չի կարող լինել։ Սակայն այս գրվածքը հնարավորություն է տալիս ձեռք բերելու առողջարար սննդի համբավ և վաճառել ապրանքը կրկնակի թանկ։
  • Իշխանության օգտագործում. Սա վերաբերում է հայտնի մարդկանց կամ մասնագետների կողմից գովազդվող ապրանքներին: Օրինակ՝ դեղորայք, որին վստահում է բժշկական կրթություն ունեցող հեռուստահաղորդավարը կամ հակատարիքային քսուք, որն օգնում է դերասանուհուն լավագույն տեսք ունենալ:
  • Վերադարձ դեպի հիշողություններ։ Այժմ դուք կարող եք գտնել պիտակներ՝ հղում անելով ԽՍՀՄ պաստառներին: Սա հատկապես տարածված է պաղպաղակի կամ լիմոնադի վրա: Սա ներառում է նաև գրվածքներ՝ «ինչպես մանկության ժամանակ», «ինչպես տատիկի հետ», «ինչպես գյուղում» և այլն: Նրանք առաջացնում են կարոտի զգացումներ և հաճելի հույզեր:
  • Մարքեթոլոգները նույնպես աշխատում են բացասական էմոցիաներով: Օրինակ՝ նախանձը։ Կարելի է ցույց տալ մարդուն, ով հարստանալու հակումներ չի ունեցել։ Եվ հետո խոսեք այն մասին, թե ինչպես է նա հարստացել ընդամենը մեկ օրում, ասենք, հավելվածի շահումով կամ ինչ-որ անօրինական բանի շնորհիվ: Այսպիսով, դուք կարող եք անվերջ ազդել մարդու հոգեբանական ընկալման վրա և գովազդել գրեթե ամեն ինչ։

Կան այնպիսի հայտնի մարքեթինգային հնարքներ, որոնց գնորդները ժամանակ առ ժամանակ հանդիպում են։ Որպեսզի դուք խուսափեք այս դժվարություններից, մենք ձեզ կպատմենք դրանց մասին. 

  • Նվազեցումը շուկայավարների համար խաբելու ամենատարածված միջոցն է: Ծանոթ արտադրանքը սկսում է այլ ձևեր ընդունել կամ պարզապես նվազեցնում է քաշը՝ աչքի համար աննկատ: Օրինակ՝ մենք սովոր ենք մեկ լիտրով կաթը հաշվել, բայց իրականում փաթեթների մեծ մասը վաղուց 900 մլ-ի սահմաններում է:
  • Շեշտը փոխել՝ առանց ստելու: Սա ներառում է պիտակներ, ինչպիսիք են «մրգային ըմպելիք»՝ հյութի փոխարեն, «մսամթերք» մսի փոխարեն և այլն: Սա նշանակում է, որ տվյալ արտադրանքը պարունակում է այնպիսի հավելումներ, որոնց պատճառով օրենքով արգելված է դրանք միս կամ հյութ անվանելը։
  • Հատկությունների վերագրում. մարքեթոլոգների շրջանում ամենահայտնի հեքիաթը խոլեստերին չպարունակող յուղն է: Իրականում ոչ մի բուսական արտադրանքի մեջ խոլեստերին չի կարող լինել։
  • Wow էֆեկտ: Ապրանքի կամ ծառայության անսպասելի օգուտ կամ նոր առանձնահատկություն: Օրինակ՝ դուք եկել եք սրահ սանրվածքի համար, և նրանք նաև ձեզ ոճավորում են տվել որպես բոնուս. մեծ է հավանականությունը, որ դուք կվերադառնաք այս սրահ:

 Դե ինչ, այսքանն էինք նախատեսել այսօրվա բլոգի համար, եղեք տեղեկացված և կողմնորոշվեք դեպի գիտակցված սպառում։ Շարունակեք հետևել Բրենդոնի բլոգին հետաքրքիր նորությունների համար, ինչպես նաև ընթերցեք ««Բարբի» ֆիլմի մարքեթինգի հաջողության 6 գաղտնիք» բլոգը։