Մարքեթինգի գերնպատակը բիզնեսի առաջխաղացումն է, որն իրականացվում է շատ տարբեր մեթոդներով՝ հաճախ ոչ այնքան արդար։ Նույնիսկ երբ ինքներս վստահ ենք, որ կատարել ենք չափազանց շահավետ գնումներ, իրականում դա կարող է այդքան էլ այդպես չլինել։ Խաբեություն թե՞ հոգեբանական հնարքներ․ Բրենդոնի այսօրվա բլոգում կխոսենք ամենատարածված մարքեթինգային հնարքների մասին։
Նախ մի քանի օրինակ, թե ինչպես է մեր գիտակցությունն ուղղորդվում ամեն օր մարքեթինգի մասնագետների կողմից․
Կան այնպիսի հայտնի մարքեթինգային հնարքներ, որոնց գնորդները ժամանակ առ ժամանակ հանդիպում են։ Որպեսզի դուք խուսափեք այս դժվարություններից, մենք ձեզ կպատմենք դրանց մասին.
Դե ինչ, այսքանն էինք նախատեսել այսօրվա բլոգի համար, եղեք տեղեկացված և կողմնորոշվեք դեպի գիտակցված սպառում։ Շարունակեք հետևել Բրենդոնի բլոգին հետաքրքիր նորությունների համար, ինչպես նաև ընթերցեք ««Բարբի» ֆիլմի մարքեթինգի հաջողության 6 գաղտնիք» բլոգը։