Նոր աշխատավայրում ինտեգրվելու 5 կանոն

Ամռան հանգստից հետո մարդիկ առավել հաճախ են փոխում իրենց աշխատավայրը։ Ինչ-որ պահի բոլորը սկսում են մտածել, թե ինչպես ինտեգրվել նոր թիմում: Մանկության տարիներին, մանկապարտեզում կամ դպրոցում շատ ավելի հեշտ է թիմի անդամ դառնալը, դա ավելի բնական է լինում։ Իսկ որպես չափահաս, կարող է բավականին դժվարանալ ընկերներ ձեռք բերելը, կապ հաստատելը, ընկերության մաս դառնալն ու հարմարավետ զգալը: Որպեսզի կարողանաք հաղթահարել նման դժվարությունները, մենք առաջարկում ենք ձեզ ծանոթանալ նոր թիմի հետ շփվելու օգտակար խորհուրդներին: Այսպիսով, Բրենդոնի բլոգում ձեզ ենք ներկայացնում նոր թիմում ինտեգրվելու 5 կարևոր խորհուրդ։

Առաջին հերթին պետք է հասկանալ, թե ինչու է կարևոր միանալ թիմին: Ոմանք իսկապես ավելի հեշտ են կարողանում ինքնուրույն գլուխ հանել բոլոր գործերից և նույնիսկ ապրել առանձին՝ իրենց ժամանակի մեծ մասն անցկացնելով միայնակ: Այնուամենայնիվ, սա ավելի շուտ բացառություն է կանոնից, քանի որ ավելի հաճախ մարդիկ ձգտում են շփվել՝ իրենց միջավայրում ներգրավելով նրանց, ովքեր հաճելի են: Նրանք, ովքեր տարիներ շարունակ աշխատում են թիմում, չեն պատկերացնում իրենց աշխատանքային լանչը միայնակ։ 

Կա ևս մեկ պատճառ, թե ինչու է կարևոր միանալ թիմին. Սա հեշտացնում է մասնագիտական ​​առաջադրանքների կատարումը: Աշխատանքային խմբում մարդիկ հաճախ կախված են միմյանցից՝ յուրաքանչյուրն աշխատում է որոշակի առաջադրանքի վրա՝ դրա լուծման տարբեր փուլերում: Եվ միշտ ավելի հեշտ է անել ընդհանուր աշխատանք, երբ բոլորը լավ են միմյանց հետ, և շփումը հնարավորինս արդյունավետ է: Այսպիսով, դուք միշտ կարող եք օգնություն խնդրել, խուսափել ավելորդ թյուրիմացություններից կամ նույնիսկ կոնֆլիկտներից:

Մենք հավաքել ենք լավագույն միջոցները, որոնք կօգնեն ձեզ հասկանալ, թե ինչպես ինտեգրվել թիմում և դառնալ դրա լիարժեք մասը։

1․Հետագա հաղորդակցության «հիմքի» ստեղծում
Երբ մարդը դեռ «նոր է», ուրեմն նա հնարավորություն ունի հնարավորինս շատ նոր ծանոթություններ հաստատել, և դա պետք է արվի առաջին հերթին։ Հանդիպեք գործընկերների, տարբեր բաժինների աշխատակիցների, հարևան գրասենյակների մարդկանց և այլն: Մինչ դուք սկսնակ եք, դուք պետք է ստեղծեք հաղորդակցության հիմք՝ ծանոթացեք բոլորի հետ: Դուք կարող եք օգտագործել հատուկ արտահայտություններ, օրինակ՝ «Կարո՞ղ եմ կապվել ձեզ հետ, եթե հարցեր ունենամ» և այլ նմանատիպ արտահայտություններ: Դուք կարող եք նաև սկսել զրույցը փոքր հարցերով, ինչպիսիք են՝ «որտե՞ղ եք սովորաբար սնվում այստեղ»:

2․ Հիշեք մանրամասները
Այսպիսով, թիմի յուրաքանչյուր անդամի համար հնարավոր կլինի դոսյեի նման մի բան կազմել, և այդ գիտելիքները կարող են օգտագործվել կապեր հաստատելու համար: Օրինակ՝ Անին սիրում է նկարել, սիրում է տարբեր արվեստներ, սիրում է կատուներ; Դավիթը հետաքրքրված է գաջեթներով և ամենատարբեր «խելացի» իրերով, ունի լակտոզայի անհանդուրժողականություն, սնունդ է վերցնում իր հետ աշխատելու համար։ Նման նկարագրություններ ստեղծելով ձեր գլխում՝ դուք արագ կհիշեք ձեր գործընկերների հետաքրքրությունները և կկարողանաք շարունակել զրույցը։

3․ Գտեք ձեր բաժնի անդամների հետ զրույցի ընդհանուր թեմաներ
Զրուցելը, քննարկելն ու զվարճանալը շատ կարևոր են, սակայն միևնույն ժամանակ պետք է չբամբասել և ոչ մեկին չդատապարտել։ Եթե ​​ձեզ հետ փորձում են քննարկել մեկ այլ գործընկերոջ, աշխատեք լռել՝ ոչ մի վատ բան մի ասեք և մի համաձայնեք բամբասանքներին։

4․ Մի պարտադրեք
Նույնիսկ եթե դուք իսկապես պատմելու և կիսվելու բան ունեք, չպետք է անտարբեր կերպով ներխուժեք երկխոսություն կամ շեղեք մարդկանց աշխատանքից: Սպասեք ճիշտ ժամանակին զրուցելու համար։

5․Հապճեպ եզրակացություններ մի արեք, ուրիշներին գնահատական ​​մի տվեք, այլ նախ աշխատեք ավելի լավ ճանաչել նրանց
Եղեք ընկերասեր և շփվող, բայց մի ներխուժեք: Մի շտապեք մտերմանալ որևէ մեկի հետ, վստահություն ձեռք բերել և այլն։ Բոլոր հաղորդակցությունները ժամանակ են պահանջում: 

Այժմ, երբ դուք գիտեք, թե ինչպես վարվել նոր թիմում, կարող եք խուսափել անհարկի դժվարություններից հարմարվելու գործընթացում: Եվ հիշեք, որ դա կարող է դժվար լինել միայն սկզբում, գլխավորն այն չէ, որ չփակվեք և ստեղծեք հարմարավետ պայմաններ համատեղ գործունեության համար: Շարունակեք հետևել Բրենդոնի բլոգին, ինչպես նաև ընթերցեք հարցազրույցի պատրաստվելու խորհուրդներ «Աշխատանքի ընդունվելու հարցազրույցը մարքեթոլոգի համար» բլոգում։