Առևտուրը միջանձնային երկխոսության ձև է: Եթե երկխոսության որոշ մասնակիցների նպատակները համապատասխանում են մյուս մասնակիցների նպատակներին, իսկ առաջիններն այնքան խելացի են, որ պլանավորեն երկրորդի արձագանքը, ապա ստացվում է «սև ուրբաթ» ֆենոմենը։ Սև ուրբաթի մասին խոսում են ամենուր և անընդհատ։ Առևտրի կենտրոններում տեղի է ունենում գերակտիվ եռուզեռ, որը որոշ երկրներում երբեմն հանգեցնում է մարդկանց մահվան։ Ի՞նչ է իրականում Սև ուրբաթը և ինչ արդյունքներ է ունենում, ընթերցեք Բրենդոնի այսօրվա բլոգում։
Իսկ ի՞նչ է տալիս այս գովազդային ակցիան գնորդին։ Շատ խանութներում իրական զեղչերն ավելի քիչ են, քան զեղչի պատրանք ստեղծելու քայլերը, իսկ ամենից հաճախ զեղչվում են նախորդ սեզոններից մնացած ապրանքները, իսկ նոր տեսականին նույնիսկ Սև ուրբաթին վաճառվում է նույն արժեքով։ Խոստացված գնիջեցումը գործնականում վերածվում է այս գների բարձրացման «X» օրվանից երկու շաբաթ առաջ , իսկ հետո նույն նախնական գնով վաճառվում է «Սև ուրբաթ»-ին։
Արդյո՞ք «Սև ուրբաթը» վաճառքի խթանման մեթոդ է:
Սև ուրբաթը ստեղծվել է Միացյալ Նահանգների մանրածախ առևտրականների ազգային ասոցիացիայի կողմից: Նպատակն առաջին հայացքից ամենևին էլ ակնհայտ չէր՝ ապրանքանիշերի, ապրանքների և խանութների առաջխաղացում վաճառքի սեզոնային անկման ժամանակ։ Նպատակը մշակութային նոր նորմ ստեղծելն էր՝ շոփինգային «հիստերիա»։
Ենթադրվում էր բավականին պարզ մեխանիզմ։ Մանրածախ առևտրով զբաղվողները փորձում էին վաճառել նախորդ սեզոններից մնացած ապրանքները ինքնարժեքով, ազատել պահեստները և ավելի շատ հաճախորդներ ներգրավել՝ կապելով դրանք վաճառքի կետի հետ, և այս ամենը զանգվածային գովազդի ֆոնին, ոչ թե ապրանքների կամ վայրի։ Այս կերպ խանութները ազատվում են «ավելորդ» իրերից և ձեռք բերում վստահություն։
Սև ուրբաթի մարքեթինգ
Այսօր բրենդները միլիոններ են ծախսում «Սև ուրբաթ» գովազդի վրա՝ ոչ թե սոցիալական դինամիկա ստեղծելու համար, որը խրախուսում է մարդկանց ներգրավվել ծախսերի շղթայում, և ոչ այն պատճառով, որ նրանք ցանկանում են գնորդին կապել ապրանքանիշի հետ, այլ պարզապես այն պատճառով, որ ավելի հեշտ է գովազդել: Դե, ինչու՞ կառուցել հարաբերություններ, ինչու՞ հաճախորդներին հավատարիմ դարձնել, երբ ավելի հեշտ է օգտվել պահի արդյունքից:
Բայց տարեցտարի գնորդները համոզվում են, որ պարզապես պատճառ չկա Սև ուրբաթին գնումների «գիրկը ընկնելու», քանի որ նույն ապրանքները, նույն գնով նույն դարակներում՝ նույն վաճառողից կարելի է ձեռք բերել նաև հունվարին, երբ սովորաբար վաճառքի ծավալներն անկում են ապրում, և մարդկանց գրավելու համար անցկացվում են հավելյալ ակցիաներ։
Իսկ դուք օգտվե՞լ եք սևուրբաթյան զեղչերից և արդյո՞ք համարում եք ձեր գնումները շահավետ, կիսվեք մեկնաբանություններում։ Շարունակեք հետևել Բրենդոնի բլոգին, ինչպես նաև ընթերցեք «Սև ուրբաթ: 12 hետաքրքիր փաստ» բլոգը։