Կոնտենտ պլանավորումն այնքան էլ դժվար չէ և չպետք է երկար տևի: Դա իրականում պարզապես ձեր մարքեթինգային ռազմավարության համար իմաստալից թեմաներ գտնելու և առաջնահերթություն մշակելու, այնուհետև դրանք պլանավորելու և համադրելու մասին է: Բրենդոնի այսօրվա բլոգում կկիսվենք 6 մասնագիտական խորհրդով, որոնք թույլ կտան ստանալ որակյալ կոնտենտ պլան։
1. Համոզվեք, որ ունեք հստակ ռազմավարություն
Երբևէ փորձե՞լ եք որևէ նոր բան պատրաստել առանց բաղադրատոմսի: Եթե այո, ապա կիմանաք, որ թեև դա կարող է զվարճալի լինել, արդյունքները միշտ տարբեր են: Նույնը տեղի է ունենում, եթե դուք փորձում եք ստեղծել կոնտենտ պլան առանց ռազմավարության: Բայց, այնուամենայնիվ, ի՞նչ է կոնտենտի ռազմավարությունը:
Պարզ ասած, այն բացատրում է, թե ինչու եք ստեղծում կոնտենտ, ում համար է այն, ինչ տեսակի կոնտենտ եք ստեղծելու և որտեղ եք այն հրապարակելու:
2. Գտեք թեմայի գաղափարներ
Մարդկանց մեծամասնությունը դա անում է՝ նայելով, թե ինչն է թրենդային իրենց ընտրած հարթակում կամ ալիքում: Օրինակ՝ եթե դուք տեսանյութեր եք ստեղծում TikTok-ի կամ YouTube-ի համար, կարող եք այնտեղ որոնել թեմա և դիտել, թե որն է շատ դիտումներ ստանում: Այս մոտեցման խնդիրն այն է, որ հանրաճանաչ բովանդակությունը կարող է օրգանիկ չվաստակել իր դիտումները, քանի որ հոլովակը, որ դուք տեսել էիք, գովազդի տակ է եղել։
Այդ պատճառով խորհուրդ ենք տալիս փոխարենը կատարել Google-ի հիմնաբառերի հետազոտություն, նույնիսկ եթե դուք բովանդակություն եք ստեղծում TikTok-ի կամ YouTube-ի համար: Դա պայմանավորված է նրանով, որ մարդիկ հակված են որոնել նմանատիպ բաներ տարբեր հարթակներում, և Google-ի հիմնաբառերի գործիքներն ունեն առավել ճշգրիտ տվյալներ:
3. Բացահայտեք լավագույն թեմաները
Լավագույն թեմաներն այն թեմաներն են, որոնք ունեն ամենաբարձր տրաֆիկ և բիզնես ներուժ: Եթե դուք ստեղծում եք բովանդակություն Google-ում դասավորելու համար, կան մի քանի այլ չափումներ, որոնք նույնպես պետք է հաշվի առնել:
Traffic Potential․ սա այն է, թե որքան շարժ կարող է գրավել որևէ թեմա:Եթե դուք ստեղծում եք բովանդակություն SEO-ի համար, դրա համար կարող եք օգտագործել Traffic Potential (TP) չափանիշը Keywords Explorer-ում: Այն ցույց է տալիս բարձրակարգ էջի գնահատված ամսական օրգանական տրաֆիկը, որը սովորաբար լավ վստահված է թեմայի TP-ի համար:
Բիզնես ներուժ․ սա այն է, թե որքան հեշտ է «վաճառել» ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը կոնտենտի միջոցով: Եթե հեշտ է, ապա միավորը բարձր է:
4. Առաջնահերթություն տվեք որոշակի թեմաների
Յուրաքանչյուր լավ կոնտենտ պլան կարիք ունի առաջնահերթության, քանի որ անհնար է մի քանի ոճի կոնտենտ միանգամից մշակել: Դուք պետք է ընտրեք ձեզ համար կարևորները:
5. Պլանավորեք թեմաները ձեր օրացույցում
Կոնտենտի օրացույցը պարզապես ժամանակացույց է, թե ինչ և երբ կհրապարակեք: Այն կառուցելը բավականին հեշտ է: Պարզապես ընտրեք որոշ թեմաներ ձեր աղյուսակից և ավելացրեք դրանք ձեր ծրագրի կառավարման ծրագրակազմում կամ Google օրացույցում:
6. Թեմաները փոխանցեք կոնտենտ ստեղծողներին
Վերջապես ժամանակն է գործի դնել ձեր ծրագիրը և պլանը հատկացնել ստեղծողներին: Ընթացքում կարելի է քննարկումներ և որոշ փոփոխություններ կատարել։ Օրինակ՝ երբ դիզայները գտնում է, որ ավելի լավ է նկարահանումն անցկացնել բաց գույների մեջ, ապա կարելի է այդ տարբերակը ևս դիտարկել։ Սակայն որոշ դեպքերում հենց դուք պետք է պահանջեք, որ, օրինակ, քոփիրայթերը տեքստերը գրի հենց այն ոճով, որը համապատասխանում է բիզնեսին։
Մի քանի պարզ քայլ, և կոնտենտ պլանը պատրաստ է։ Համակարգված և գիտակցված քայլերով աշխատելը շատ ավելի հեշտ է, քան թվում է։ Շարունակեք հետևել Բրենդոնի բլոգին օգտակար խորհուրդների համար, ինչպես նաև ընթերցեք «Ինչպես ստեղծել կոնտենտ պլան. գաղափարներ և խորհուրդներ» բլոգը։