Երբ մարդիկ բացում են ինտերնետային խանութ, նրանց մեծ մասի համար ամենագլխավորն այն է, որ վայրէջքային կոնվերսիան բարձր լինի, ու արդարացվեն դրա վրա ծախսված միջոցները: Այսօրվա մեր բլոգի թեման հենց սա է, և մենք կդիտարկենք 7 պարզ քայլ, որոնք կօգնեն էջից ավելի շատ օգուտ քաղել ու հստակ տեսնել դրա արդյունավետությունը՝ այցելությունների քանակի, վաճառքի ծավալների աճ և այլն:
1. Մոռացե՛ք կարուսելների մասին
Վիճակագրությունը ցույց է տալիս, որ կարուսելների վրա մարդիկ ամենաքիչն են քլիք անում: Քլիքերի 80%-ից ավելին բաժին է ընկնում առաջին սլայդին, իսկ հաջորդների միջև բաշխվում է ընդամենը 20%-ը: Արդյո՞ք սա նպատակահարամար է. ակնհայտ է, որ ոչ:
2. Մոռացե՛ք երկար վերնագրերի մասին:
Մեծ վերնագրերը կարևոր ինֆորմացիան հաճախ երկրորդ պլան են մղում: Մարդը, հայտնվելով լենդինգ էջում, ակնկալում է տեսնել կոնկրետ իր ցանկացած ինֆորմացիան, իսկ դա նախևառաջ հենց ապրանքն է, այլ ոչ թե, օրինակ, նախապատրաստական երկարաշունչ տեքստը:
3. Կետ-կետ առանձնացված տեքստեր
Երկար նախադասությունները, որոնք, թեկուզ, առանձնացված են պարբերություններով, հարմար ու պրակտիկ չեն ընթերցանության համար: Կետերով առանձնացված ցուցակները կօգնեն տեղեկատվությունն ավելի համակարգված դարձնել և համառոտ կերպով ծանոթացնել այցելուներին ծառայությունների հետ:
4. Օգտագործե՛ք գործողության կոչեր
Շատ հաճախ մարդիկ անհանգստանում են պատվեր կատարելիս, քանի որ կասկածում են՝ արդյոք ամեն ինչ ճիշտ են անում, թե ոչ: Ուստի լավագույն լուծումը այն կլինի, որ գնման մասին կոճակի հարևանությամբ հիշեցնեք նաև այն առավելություններն ու օգուտը, որը ստանալու է պատվիրատուն: Օրինակ՝ այս գինը տարվա ընթացքում այլևս երբեք չի կրկնվելու:
5. Հղումների ճիշտ օգտագործում
Հղումը միշտ պետք է տեղին լինի: Որքան սահուն է դրան անցումն ու ակնառու՝ դրան քլիք անելու անհրաժեշտությունը, այնքան շատ քլիքեր կստացվեն:
6. Օգտագործե՛ք icon-ներ և իլյուստրացիաներ
Իլյուստրացիաներն օգնում են հաճախորդներին ինֆորմացիան վիզուալ ձևով ընկալել ու պատկերացնել: Դրանք դեպի նպատակային էջ են գրավում օգտատիրոջ ուշադրությունը ու, հետևաբար, նպաստում են կոնվերսիոն գործողությունների աճին:
7. Օգտագործե՛ք ռեալ մարդկանց նկարներ
Այն կայքերը, որոնցում կան թիմի անդամների իրական նկարներ, ավելի շատ հաջողություն են բերում, քան պատահական նկարներով կամ առանց նկարների կայքերը:
Մեկ էջում կարող է լինել այնպիսի ինֆորմացիա, որը կդրդի օգտատիրոջը տասնյակ մրցակիցներից ընտրել հենց ձեզ, ուստի եղե՛ք ուշադիր վայրէջքային էջերի պատրաստման հարցում: Եթե պրոֆեսիոնալ չեք, Բրենդոնը կօգնի ստանալ էֆեկտիվ, օգտագործման մեջ պարզ ու հարմար կայքէջեր. պարզապես պետք է զանգահարել 055 999 015 հեռախոսահամարով:
Իսկ ցանկանու՞մ եք իմանալ ավելին այս ոլորտի մասին, չմոռանա՛ք ընթերցել նաև մեր պատրաստած «Վեբ կայքերի պատրաստում: Ինչպե՞ս ստանալ landing page» բլոգը: