AI-ի դերը մարքեթինգում

 

Արհեստական ինտելեկտի (AI) զարգացումը արմատապես փոխել է մարքեթինգային ոլորտը: Մարքեթինգային ընկերությունները կարող են օգտագործել արհեստական ​​ինտելեկտով աշխատող գործիքներ՝ առաջադրանքները ավտոմատացնելու, իրենց հաղորդագրությունները անհատականացնելու համար ավելի մեծ ներգրավվածության նպատակով և զգալի մեծ արագությամբ բովանդակություն ստեղծելու համար: Ըստ Mailchimp-ի 2023 թվականի զեկույցի՝ մարքեթոլոգների գրեթե 90%-ը կարծում է, որ իրենց կազմակերպությունները պետք է ներառեն AI-ի կիրառումը՝ մրցունակ մնալու և հաճախորդների սպասելիքները բավարարելու համար:

AI մարքեթինգային գործիքները նմանակում են մարդու ինտելեկտը և խնդիրներ լուծելու կարողությունները: Փորձագետները, ովքեր համատեղում են արհեստական ​​բանականությունը և մարքեթինգը, կարող են ավելի արագ ստեղծել գովազդային բովանդակություն, ստանալ ավելի ճշգրիտ արդյունքներ հաճախորդների տվյալների վերլուծության վերաբերյալ։  

 

AI-ի երկու հիմնական բաղադրիչները

 

Machine learning (ML). ML ալգորիթմները համակարգիչներին հնարավորություն են տալիս սովորել տվյալներից և կանխատեսումներ անել՝ առանց հստակ ծրագրավորման։ Մեքենայական ուսուցումը մարքեթինգում կարող է օգտագործվել հաճախորդների սեգմենտավորման և կանխատեսող վերլուծության առաջադրանքների համար։

Բնական լեզվի մշակում (NLP). NLP ալգորիթմները համակարգիչներին հնարավորություն են տալիս հասկանալ, մեկնաբանել և ստեղծել մարդկային լեզուն։ Մարքեթինգում NLP-ն հիմնականում օգտագործվում է բովանդակության ստեղծման մեջ, ներառյալ պատկերները, տեսանյութերը և տեքստը։

 

AI-ի նպատակը մարքեթինգում

 

AI-ն հնարավորություն է տալիս մարքեթոլոգներին ավտոմատացնել հոգնեցուցիչ, կրկնվող առաջադրանքները, ինչպիսիք են՝ շաբաթական մի քանի անգամ ձեռքով գովազդային նամակներ ուղարկել հարյուրավոր կամ հազարավոր պոտենցիալ հաճախորդների:  

Բացի այդ, հաճախորդների վերաբերյալ հետազոտությունների անցկացումը ավանդական մեթոդներով, ինչպիսիք են սպառողների տվյալների ձեռքով վերլուծությունը, կարող է աշխատատար և դանդաղ լինել: AI-ն մարքեթինգի ավտոմատացման համար առաջարկում է լուծում այս մարտահրավերներին: Բարդ NLP ալգորիթմներն արագորեն մշակում են մեծ քանակությամբ տվյալներ հաճախորդների հարցման պատասխաններից, ֆոկուս խմբերի և հաճախորդների սոցիալական մեդիայի գրառումներից: Արդյունքում, մարքեթոլոգները կարող են ավելի արագ բացահայտել սպառողների վարքագծի օրինաչափություններն ու միտումները, քան հենվելով մարդկային վերլուծության վրա։  

Մինչ ChatGPT-ի նման գեներատիվ AI մոդելների ի հայտ գալը, տարբեր թեմաների շուրջ մտքերի գրոհը, բովանդակություն գրելը և խմբագրումը կարող էին տևել ժամեր, եթե ոչ օրեր:  

AI  որոշ գործիքներ օգտատերերին ցույց են տալիս, թե ինչ տվյալներ պետք է տրամադրեն՝ ավելի անհատականացված արդյունք ստանալու համար: Օրինակ, HubSpot's Campaign Assistant-ը թույլ է տալիս մարքեթոլոգներին նշել արշավի նպատակները, գրելու ոճը, թիրախային լսարանը և գործողության կոչերը (CTA):

AI մարքեթինգային գործիքի կողմից ստեղծված բովանդակությունը շուկայավարների մեծամասնության համար մեկնարկային կետ է հանդիսանում՝ ոգեշնչման աղբյուր: Ինչպես ցանկացած այլ տեխնոլոգիա, այնուամենայնիվ, AI գրելու լուծումները կատարյալ չեն: Դրանց ելքը կարող է լինել ոչ ճշգրիտ և պահանջում է մարդկային հսկողություն: Դրանց բովանդակության որակը, ճշգրտությունը և ճշմարտացիությունն ապահովելու և համոզվելու համար, որ այն համապատասխանում է նախատեսված մարքեթինգային ռազմավարությանը, ապրանքանիշի ձայնին և ոճին: Մարքեթոլոգները պետք է մանրամասնորեն ստուգեն փաստերը, սրբագրեն և խմբագրեն AI-ի կողմից ստեղծված բովանդակությունը: