Call to Action. ի՞նչ է այն և ինչու՞ է գործում

 

Մենք շատ ենք գրել գովազդի, հեղինակության և թաքնված մարքեթինգի մասին, բայց երբեմն հաճախորդ ձեռք բերելու լավագույն միջոցը պարզ լինելն է՝ ասել, թե ինչ է ձեզ անհրաժեշտ նրանցից: Այսօրվա բլոգում կխոսենք գործողությունների կոչի մասին՝ ինչ է այն, ինչ առաքելություն է կատարում և ինչպես ապահովել դրա արդյունավետությունը։

 

Ի՞նչ է CTA-ն և ո՞րն է նրա առաքելությունը

 

Call to Action-ը կամ «գործողության կոչ»-ը մարքեթինգային տարր է, որը ոգեշնչում է մարդուն ակտիվ գործողություններ ձեռնարկել: Օրինակ՝ այցելեք կայք, բաժանորդագրվեք ալիքին, ներբեռնեք ֆայլ և, իհարկե, ինչ-որ բան գնեք։ Նման կոչը կարող է լինել կոճակի, հղման, թռուցիկ պատուհանի (բացվող պատուհանի), պատկերի կամ տեքստի սովորական տողի տեսքով: CTA-ի հիմնական առաքելությունն է օգտատիրոջը տեղափոխել վաճառքի ձագարով, բայց կա նաև օժանդակ տարր. այս տարրն օգնում է մարդկանց կողմնորոշվել և հասկանալ, թե ինչպես հետագայում փոխազդել բովանդակության հետ:

Տեղեկատվական հոսքում աչքի ընկնելու և բաններային կուրության էֆեկտը հաղթահարելու համար շատերը փորձում են գործողությունների կոչը դարձնել պարզ և համոզիչ։  

 

Գործողության կոչի տեսակները

 

Ամենից հաճախ գործողությունների կոչերը բաժանվում են կոշտ և փափուկ տեսակների: Առաջինները դրդում են մարդուն գնել ապրանք կամ ծառայություն: Վերջիններս ընկղմում են նրան ընկերության և պրոդուկտի աշխարհում. առաջարկում են բաժանորդագրվել տեղեկագրին, կարդալ բլոգի հոդվածներ կամ ներբեռնել ծրագրի ցուցադրական տարբերակը: Կա ևս մեկ դասակարգում, որտեղ կոչերը տարբերվում են իրենց կատարած գործառույթներով։ Ստորև ներկայացնում ենք տարբեր տեսակի գործողության կոչի օրինակներ:

Նավիգացիա

Այս տարրերը տեղադրվում են կայքի բլոկների ներսում կամ դրանց միջև՝ օգտագործողին պահելու և բաժիններում նավիգացիայի հեշտացման համար: Մեկնարկային բլոկը մարդուն ասում է տեղեկատվության միայն մի մասը, բայց դուք կարող եք խորանալ նյութի ուսումնասիրության մեջ՝ սեղմելով կոճակը: Հայտնի  ձևակերպումներ՝ «Տես բոլորը», «Իմանալ ավելին», «Լրացուցիչ մանրամասներ», «Կարդալ ավելին» և այլն: Սա CTA-ի աննկատ տեսակ է, որտեղ մարդուց ոչինչ չի պահանջվում, ամեն ինչ որոշվում է հետաքրքրությամբ և ցանկությամբ։  

Շերինգ

Սրանք սոցիալական ցանցերում կիսվելու կոճակներն են, որոնք ուղեկցում են համացանցի գրեթե յուրաքանչյուր հրապարակմանը: CTA-ի այս տեսակը թույլ է տալիս մարդկանց կիսվել իրենց հավանած բովանդակությամբ իրենց ընկերների կամ բաժանորդների հետ՝ դրանով իսկ մեծացնելով նրանց հասանելիությունը: Ամենից հաճախ այդ տարրերը կարելի է տեսնել բլոգներում կամ լրատվամիջոցներում: Հնարավոր ձևակերպումներ՝ «Կիսվել», «Տարածել» կամ «Աջակցել նախագծին»:

Տվյալների հավաքագրում

Մի կողմից՝ կոնտակտային տվյալների բազան ընդլայնում է գովազդի հնարավորությունները, մյուս կողմից՝ մարդիկ չեն սիրում կիսվել անձնական տեղեկություններով, ուստի պարզ հարցումը բավարար չէ։ Այս դեպքում անհրաժեշտ է խթան, որը կօգնի ձեզ որոշում կայացնել: Սա կարող է լինել զեղչ, բոնուս, անվճար խորհրդատվություն կամ նվեր: Օգտատերը դրանց մուտք է ստանում անձնական տվյալներով ձևաթուղթ լրացնելուց հետո: Ձևակերպումներ՝ «Անվճար», «Զեղչ», «Ստացեք նվեր» և այլն:

Վերջնական գործողություն

Սա կարող է լինել ձեր անձնական հաշվում գրանցվելը, թարմացումներին բաժանորդագրվելը, գնումներ կատարելը կամ խորհրդատվություն պատվիրելը: Այս CTA-ն հաճախ օգտագործվում է առցանց խանութներում և տարբեր ծառայություններում: Նա աշխատում է ջերմ լսարանի հետ, որը հստակ գիտի, թե ինչու են այցելում կայք: Արտահայտությունների օրինակներ՝ «Գրանցվել», «Մուտք գործեք ձեր անձնական հաշիվ», «Գնել», «Պատվիրել», «Սկսել» և այլն:

Ինչպե՞ս գրել լավ CTA

Գործողության կոչ մշակելու ունիվերսալ տեխնիկա չկա: Ամեն ինչ կախված է բիզնեսի ոլորտից, թիրախային լսարանից, վառառքի ձագարի չափից և այլ գործոններից: Ստորև ներկայացնում ենք ընդհանուր առաջարկություններ, որոնք կօգնեն ձեզ մշակել արդյունավետ CTA:

Մտածեք օգտագործողի նավիգացիայի մասին․ որպեսզի ձեր կոչի գործողությունն աշխատի, մտածեք, թե ինչի եք ուզում հասնել։ CTA-ն կարող է տեղադրվել կայքի գլխավոր էջում, անձնական հաշվում, էլփոստի տեղեկագրում, բլոգի հոդվածում և կարող է օգտվողին տանել առանձին բաժին։ Ցանկության դեպքում կարող եք կազմել զանգերի շղթա։ Օրինակ՝ գլխավոր էջում տեղադրեք գովազդային բաններ, ապա ապրանքի քարտում խոստացեք բոնուս և առաջարկեք զեղչ ՝ հաջորդ պատվերի դեպքում։

Հաշվի առեք ապրանքի տեսակն ու գործարքի երկարությունը․ «Գնել» կամ «Պատվիրել» բառերով CTA-ները հարմար են ամենօրյա ապրանքների համար (լվացքի փոշի, չիպսեր, սուրճ), որտեղ գնումը կարող է լինել արագ և ինքնաբուխ: Կոմպլեքս ապրանքները, ինչպիսիք են գույքի ապահովագրությունը կամ բանկային հաշիվը, ավելի շատ ժամանակ են պահանջում ուսումնասիրելու և որոշում կայացնելու համար: Նրանց հետ տրամաբանական է օգտագործել փափուկ CTA-ներ՝ «Իմացեք ավելին», «Ստացեք խորհրդատվություն», «Դիտեք սակագները»:

Մի մոռացեք վիզուալի մասին․ Կոչը պետք է առանձնանա հիմնական ֆոնից: Դա անելու համար դուք կարող եք կոճակի կամ տեքստի համար ընտրել կոնտրաստային գույն,  կոճակն ավելի մեծացնել, ավելացնել անիմացիա և այլն։ Օրինակ, CTA-ն կարող է փոխել գույնը, երբ կուրսորը նրա վրա պահվի։ Այնուամենայնիվ, պետք չէ  տարվել վիզուալների հետ խաղալով: Տարրը պետք է լավ տեղավորվի կայքի դիզայնում և ունենա ներդաշնակ համամասնություններ:  

Հաշվի առեք սարքի տեսակը․ համոզվեք, որ ձեր կոչերի դասավորությունը հարմարեցված է բոլոր տեսակի սարքերին:  

Եթե հետաքրքրեց ձեզ հոդվածը, ապա առաջարկում ենք BrandOn-ի բլոգում գտնել ու կարդալ էլ ավելի շատ հոդվածներ մարքեթինգի, PR-ի և հեղինակության կառավարման մասին, իսկ բրենդի առաջմղման հետ կապված ցանկացած հարցի շուրջ կարող եք խորհրդակցել մեր մասնագետների հետ: