Բրենդային համագործակցությունը երկու կամ ավելի ապրանքանիշերի միջև ռազմավարական համագործակցություն է՝ փոխադարձ նպատակներին հասնելու համար:
Ապրանքանիշի համագործակցությունը ներառում է ռեսուրսների և փորձի միաձուլում` ստեղծելու նորարարական ապրանքներ, ծառայություններ կամ մարքեթինգային արշավներ, որոնք կօգտագործեն յուրաքանչյուր ապրանքանիշի ուժեղ կողմերը:
Բրենդային համագործակցության նպատակն է հասնել նոր լսարանների, բարելավել ապրանքանիշի ընկալումը, ավելացնել շուկայի մասնաբաժինը և ստեղծել յուրահատուկ արժեքային առաջարկներ, որոնց դժվար կլինի հասնել միայն սեփական ուժերով։
Ապրանքանիշները համագործակցում են բազմաթիվ պատճառներով, այդ թվում՝
1. Նոր լսարանի հասանելիություն և մուտք դեպի նոր շուկաներ․ համագործակցելով մեկ այլ ապրանքանիշի հետ՝ ընկերությունը կարող է օգտագործել իր գործընկերոջ հաճախորդների առկա բազան՝ հասնելու այն լսարաններին, որոնք իրենց ապրանքանիշի մասին տեղյակ չեն, կամ ուսումնասիրել շուկայի նոր հնարավորություններ, որոնք կարող են դժվար լինել անհատապես հասնելու համար:
2. Ծախսերի և ռեսուրսների օպտիմիզացում․ համատեղ ծախսերը, ռեսուրսները և փորձը թույլ են տալիս բրենդներին օպտիմիզացնել իրենց մարքեթինգային ջանքերը, արտադրանքի մշակումը կամ այլ գործընթացներ և ավելի զգալի արդյունքների հասնել ավելի քիչ ներդրումներով:
3. Ընդլայնված վստահելիություն և ապրանքանիշի դրական ընկալում․ հեղինակավոր ապրանքանիշի կամ ազդեցիկ անձի հետ համագործակցությունը կարող է հանգեցնել սպառողների մոտ ապրանքանիշի դրական ընկալմանը և բարձրացնել վստահելիությունը։
Բրենդային համագործակցություն համար ապրանքանիշները սովորաբար օգտագործում են համատեղ մարքեթինգային արշավներ, զեղչեր, փաթեթային առաջարկներ կամ գովազդներ։
BrandOn-ը ներկայացնում է 5 բրենդի համագործակցության օրինակներ, որոնցից պետք է ոգեշնչվել, և որոնք, իսկապես, հաջողված են։
Եկեք միասին բացահայտենք տարբեր ոլորտներից համագործակցության ոգեշնչող օրինակներ, որտեղ բրենդները օգտագործել են համագործակցության ուժը՝ նորարարական առաջարկներ ներկայացնելու, իրենց հեղինակությունը բարձրացնելու և նոր շուկաներ գրավելու համար:
1. Apple և Hermès․ 2015 թ․-ին տեխնոլոգիական հսկան՝ Apple-ը, համագործակցեց նորաձևության շքեղ ապրանքանիշի հետ՝ թողարկելով էքսկլյուզիվ Apple Watch-եր, որի դեպքում օգտագործվել էին Hermès-ի կաշվե ժապավեններ։
Այս համագործակցության նպատակը տեխնոլոգիան շքեղ նորաձևության հետ համատեղելն էր՝ ուղղված սպառողներին, ովքեր գնահատում են և՛ ոճը, և՛ ֆունկցիոնալությունը:
Արվեստի և տեխնոլոգիայի հաջող միաձուլումը Apple-ին թույլ տվեց մտնել նորաձևության շուկա, մինչդեռ Hermès-ին հասանելի դարձավ տեխնոլոգիական գիտելիքներ ունեցող հաճախորդների շուկան։
Արդյունքը. Չնայած վաճառքի պաշտոնական թվեր չեն հաղորդվել, հաշվարկվում է, որ Apple-ը տարեկան վաճառում է 40 միլիոն ժամացույց, այդ թվում՝ Hermes-ի համագործակցության ժամացույցները:
2. Uber & Spotify․ 2015թ․-ին թվային երաժշտության Spotify ծառայությունը համագործակցեց Uber-ի հետ՝ վարորդներին թույլ տալով վերահսկել իրենց երթևեկության ընթացքում հնչող երաժշտությունը՝ բարձրացնելով օգտատերերի փորձը երկու ծառայությունների համար:
Ուղևորները կարող էին ընտրել Uber մեքենաներում հնչող երաժշտությունը Spotify հավելվածի միջոցով՝ վայելելով անհատականացված երգացանկ, որ կոչվում էր «Ձեր ուղևորության սաունդթրեք»:
Uber & Spotify ապրանքանիշի համագործակցությունը բարելավեց ուղևորների փորձը և առաջ մղեց Uber-ը իր մրցակիցներից:
Արդյունքը. ծրագրի լայնածավալ լրատվամիջոցների լուսաբանման շնորհիվ Spotify-ի ամսական ակտիվ օգտատերերը 2015 թվականի առաջին երեք ամիսներից սկսած մինչ 2016 թվականի առաջին երեք ամիսները 68 միլիոնից հասան 96 միլիոնի։
3. Adidas & Beyoncé․ 2018 թվականին սպորտային հագուստի Adidas ընկերությունը համագործակցեց երաժշտության գերաստղ Բեյոնսեի հետ՝ ստեղծելով Ivy Park համատեղ հավաքածուն։ Համագործակցությունը միավորեց Adidas-ի սպորտային հագուստն ու Բեյոնսեի նորաձև ոճը՝ նպատակ ունենալով կանանց հնարավորություն տալ իրենց անհատականությունն ընդգծելուն։
Համագործակցությունը խթանելու համար Adidas-ը և Բեյոնսեն օգտագործել են իրենց սոցիալական մեդիա հարթակները՝ ներգրավելով իրենց երկրպագուների բազան և ստեղծելով աղմուկ հավաքածուի շուրջ։
Արդյունքը. 2021 թ․-ին պահովվեց 93 միլիոն դոլարի վաճառք։
4. Taco Bell & Doritos․ 2012 թվականին արագ սննդի ապրանքանիշ Taco Bell-ը և Doritos-ը համագործակցեցին Doritos Locos Tacos-ի մշակման շուրջ՝ Taco Bell-ի տակո կոնցեպտի և Doritos չիպսերի յուրահատուկ համի համադրություն:
Համագործակցությունն օգտագործեց Taco Bell-ի և Doritos-ի երկրպագուների բազաները՝ առաջացնելով զգալի աղմուկ և ոգևորություն՝ խթանելու վաճառքը և դառնալով արագ սննդի ոլորտում բրենդային համագործակցության հաջողված օրինակ:
Արդյունքը. Doritos Locos Tacos-ը արագորեն դարձավ Taco Bell-ի ամենահաջողված արտադրանքներից մեկը, որը մենյուի մեջ ներառման առաջին մի քանի ամիսների ընթացքում վաճառվեց ավելի քան 100 միլիոն հատ:
5. Lego և Stranger Things․ 2019 թվականին խաղալիքների արտադրության Lego ընկերությունը և գիտաֆանտաստիկ Stranger Things հեռուստասերիալը միավորեցին ջանքերը՝ կյանքի կոչելու Stranger Things աշխարհը: Դետալային մշակված Lego հավաքածուների միջոցով նրանք վերստեղծեցին շոուի խորհրդանշական տեսարաններն ու կերպարները:
Գրավելով Lego-ի սիրահարների և Stranger Things-ի էնտուզիաստների ուշադրությունը՝ համագործակցությունը թույլ տվեց նրանց շոշափելի և ինտերակտիվ կերպով շփվել շոուի տիեզերքի հետ:
Արդյունքը. այս համագործակցությունն օգնեց Lego-ին ընդլայնել իրենց արտադրանքի գիծը, իսկ Stranger Things-ին հաջողվեց ներկայացնել իրենց տիեզերքը նոր լսարանին:
Հայկական շուկայում առաջին բրենդային համագործակցությունը եղել է BrandOn-ի միջնորդությամբ՝ Apache և Gyumri ընկերությունների միջև։ Նրանք միասին ներկայացրել են նոր արտադրատեսակ՝ BBQ հավի թևիկների համով կծու խորտիկներ՝ նախատեսված գարեջրի համար։ Նախաձեռնության գաղափարից բացի՝ Բրենդոնն իրականացրել է արտադրանքի բրենդինգը, փաթեթավորման դիզայնն ու աջակցել նախագծի իրականացմանը՝ բոլոր փուլերում։