Սև PR. օրինակներ, մեթոդներ, ազդեցություն

 

Ի՞նչ է սև PR-ը: Այս հարցին հակիրճ պատասխանելը բավականին դժվար է։ Երևույթը ինքնին հայտնվել է շատ վաղուց։ Այն լայն կիրառում ունի ոլորտում և դրա կիրառումը ցույց է տալիս տեխնիկայի ծայրահեղ արդյունավետությունը գովազդի և ընդհանրապես մարքեթինգի ոլորտում:

Կարելի է ասել, որ սա միջոցառումների մի ամբողջ համակարգ է, որի նպատակն է ոչնչացնել կամ վատթարացնել որևէ բրենդի, ընկերության կամ անձի հեղինակությունը։ Սա երբեմն թաքնված, երբեմն էլ բաց ճանապարհ է մրցակցի հեղինակությանը վնաս պատճառելու համար:

 

Սև PR-ի նպատակները

 

  • կործանել ընկերության հեղինակությունը
  • ստեղծել արտադրանքի բացասական պատկեր
  • սպառողների շրջանում բացասական վերաբերմունքի ձևավորում
  • շահել հաճախորդներ

 

Սև PR-ի առաջադրանքները համացանցում և ոչ միայն

 

  • ուսումնասիրել մրցակցի թերությունները և ակտիվորեն օգտագործել դրանք սեփական գովազդային արշավում
  • ոչնչացնել մրցակցի համբավը՝ նրան ժամանակակից շուկայից դուրս մղելու համար

 

Սև PR. հիմնական կետերը

 

Տեղեկատվությունը ցանկացած PR-ի գլխավոր զենքն է։ Այն կարելի է ձեռք բերել տարբեր ձևերով, ինչպես նաև այն կարող է ներկայացվել տարբեր համատեքստերում: Ահա թե ինչու է տեղեկատվության հետ աշխատելն այդքան կարևոր, քանի որ ասում են՝ «Ինչպես նավն անվանես, այնպես էլ այն կնավարկի»:

Որո՞նք են այն հիմնական կետերը, որոնք պետք է հաշվի առնել այս ռազմավարության շրջանակներում: Ինչպե՞ս է տեղեկատվությունը մշակվում և ներկայացվում, երբ խոսքը վերաբերում է սև PR-ին:

  1. Դիտավորյալ կեղծ տեղեկություններ ներկայացնելը, և եթե դա իրական պատմություն է, ապա այն օրինական չի ձեռք բերվել (լրտեսություն, կաշառքով հետաքննություն և այլն)

Տեղեկատվությունը հաճախորդին հասնում է այնպես, որ ընկերության իմիջը ամբողջությամբ կործանվում է, և ավելի հեշտ է այն նորովի ստեղծել, քան փորձել մաքրվել բացասականից

  1. Ընկերության մասին փաստերը, տվյալները, պատմությունները միտումնավոր դրվում են հանրային ցուցադրության, հաճախ դրանք խախտում են հասարակության մեջ ընդունված բարոյական և էթիկական չափանիշները:

 

Խողովակներ, որոնք կարող են օգտագործվել սև PR-ի համար

 

Խոսելով այն մասին, թե ինչպես կարելի է կոմպրոմատ կամ բացասական տեղեկատվություն հասցնել լսարանին, հարկ է առաջին հերթին նշել համացանցը։ Հենց համացանցում է կենտրոնացված  հիմնական թիրախային լսարանը։

Իհարկե, պետք չէ տեսադաշտից կորցնել լրատվամիջոցները, հեռուստատեսությունը և ռադիոն: Այստեղ էլ կարելի է իրականացնել նման տեսակի գովազդային արշավ, բայց, այնուամենայնիվ, համացանցն է դառնում այն ​​հիմնական հարթակը, որտեղ ամեն ինչ հնարավոր է։ 

 Ինչո՞ւ։ Դա պարզ է. այստեղ սև PR-ը հեղինակության վրա ամենաերկարատև ազդեցությունն է ունենում: Այն ինչ հայտնվում է համացանցում, մնում է համացանցում։

 

Սև PR-ի դեմ պայքարի ուղիներ

 

Ինտերնետում սև PR-ին հակազդելու ուղիների մասին խոսելիս պետք է հաշվի առնել, թե ինչ գործիք է օգտագործվել: Կան մի քանի գործիքներ: Կարևոր է հասկանալ, որ սև PR-ը պետք է մշակվի և հսկողության տակ լինի։

  • Աշխատեք մեկնաբանությունների հետ․ Անարդար աշխատելու ամենաարդյունավետ միջոցը հսկայական քանակությամբ բացասական մեկնաբանություններ գրելն է։ Սրանք կարող են պարունակել ցանկացած բան՝ կոմպրոմատներ, ապատեղեկատվություն, կարող են վրդովմունք առաջացնել և այլն:

Ի՞նչ անել․ վերահսկել բոլոր բացասական կարծիքները, որոնք արատավորում են ընկերության հեղինակությունը: Միգուցե չցանկանաք անդրադառնալ վաղուց թողնված մեկնաբանություններին, եթե նախկինում չեք աշխատել դրանց հետ: Բայց նոր նեգատիվությանը պետք է հետևել, և հատուկ ծառայությունը պետք է մշտապես վերահսկի և աշխատի համացանցում բացասական մեկնաբանությունների հետ:

  • Աշխատեք լրատվամիջոցների հոդվածների հետ․ գուցե մրցակիցները պատվիրեն հոդվածներ այն լրատվամիջոցներում, որոնման համակարգերում միշտ հայտնվում են TOP-ում: Այստեղ աշխատանքը չափազանց բարդ է։ Նախ՝ հստակորեն պետք է վերահսկել ընկերության սպասարկումը և արտադրանքի որակը, որպեսզի լուրջ պատճառ չհանդիսանա նման հոդվածների համար: Երկրորդ, դուք կարող եք սկզբում տեղադրել ձեր արտադրանքի մասին ճշմարիտ, դրական տեղեկություններով հոդվածներ և դրանք գովազդել տարբեր կայքերում՝ հնարավոր բացասականությունը հետին պլան մղելու համար:

Աշխատեք սև PR-ի կոնկրետ մեթոդներով. Պետք է անընդհատ աշխատել ապատեղեկատվության, կոպտության և բացահայտ ստերի հետ: Այս գործունեության համար լավ գաղափար է ունենալ թիմ, որը կվերահսկի ձեր ապրանքանիշի կամ ապրանքի տեղեկատվական դաշտը, կվերահսկի սև PR-ը և ինչ-որ բան հրապարակավ կբացահայտի: Բայց այստեղ պետք է գործել շատ զգույշ և պրոֆեսիոնալ, որպեսզի առաջին հերթին չվնասեք ինքներդ ձեզ:

Ամփոփելով բլոգը՝ նշենք, որ բոլոր դեպքերում խուճապի մատնվել և հուսահատվել պետք չէ։ Կշռադատված որոշումները, պրոֆեսիոնալ մասնագետի դիմելը կլինի լավագույն լուծումը սև PR-ի հետևանքները հաղթահարելու համար։