Ի՞նչ է սև PR-ը: Այս հարցին հակիրճ պատասխանելը բավականին դժվար է։ Երևույթը ինքնին հայտնվել է շատ վաղուց։ Այն լայն կիրառում ունի ոլորտում և դրա կիրառումը ցույց է տալիս տեխնիկայի ծայրահեղ արդյունավետությունը գովազդի և ընդհանրապես մարքեթինգի ոլորտում:
Կարելի է ասել, որ սա միջոցառումների մի ամբողջ համակարգ է, որի նպատակն է ոչնչացնել կամ վատթարացնել որևէ բրենդի, ընկերության կամ անձի հեղինակությունը։ Սա երբեմն թաքնված, երբեմն էլ բաց ճանապարհ է մրցակցի հեղինակությանը վնաս պատճառելու համար:
Տեղեկատվությունը ցանկացած PR-ի գլխավոր զենքն է։ Այն կարելի է ձեռք բերել տարբեր ձևերով, ինչպես նաև այն կարող է ներկայացվել տարբեր համատեքստերում: Ահա թե ինչու է տեղեկատվության հետ աշխատելն այդքան կարևոր, քանի որ ասում են՝ «Ինչպես նավն անվանես, այնպես էլ այն կնավարկի»:
Որո՞նք են այն հիմնական կետերը, որոնք պետք է հաշվի առնել այս ռազմավարության շրջանակներում: Ինչպե՞ս է տեղեկատվությունը մշակվում և ներկայացվում, երբ խոսքը վերաբերում է սև PR-ին:
Տեղեկատվությունը հաճախորդին հասնում է այնպես, որ ընկերության իմիջը ամբողջությամբ կործանվում է, և ավելի հեշտ է այն նորովի ստեղծել, քան փորձել մաքրվել բացասականից
Խոսելով այն մասին, թե ինչպես կարելի է կոմպրոմատ կամ բացասական տեղեկատվություն հասցնել լսարանին, հարկ է առաջին հերթին նշել համացանցը։ Հենց համացանցում է կենտրոնացված հիմնական թիրախային լսարանը։
Իհարկե, պետք չէ տեսադաշտից կորցնել լրատվամիջոցները, հեռուստատեսությունը և ռադիոն: Այստեղ էլ կարելի է իրականացնել նման տեսակի գովազդային արշավ, բայց, այնուամենայնիվ, համացանցն է դառնում այն հիմնական հարթակը, որտեղ ամեն ինչ հնարավոր է։
Ինչո՞ւ։ Դա պարզ է. այստեղ սև PR-ը հեղինակության վրա ամենաերկարատև ազդեցությունն է ունենում: Այն ինչ հայտնվում է համացանցում, մնում է համացանցում։
Ինտերնետում սև PR-ին հակազդելու ուղիների մասին խոսելիս պետք է հաշվի առնել, թե ինչ գործիք է օգտագործվել: Կան մի քանի գործիքներ: Կարևոր է հասկանալ, որ սև PR-ը պետք է մշակվի և հսկողության տակ լինի։
Ի՞նչ անել․ վերահսկել բոլոր բացասական կարծիքները, որոնք արատավորում են ընկերության հեղինակությունը: Միգուցե չցանկանաք անդրադառնալ վաղուց թողնված մեկնաբանություններին, եթե նախկինում չեք աշխատել դրանց հետ: Բայց նոր նեգատիվությանը պետք է հետևել, և հատուկ ծառայությունը պետք է մշտապես վերահսկի և աշխատի համացանցում բացասական մեկնաբանությունների հետ:
Աշխատեք սև PR-ի կոնկրետ մեթոդներով. Պետք է անընդհատ աշխատել ապատեղեկատվության, կոպտության և բացահայտ ստերի հետ: Այս գործունեության համար լավ գաղափար է ունենալ թիմ, որը կվերահսկի ձեր ապրանքանիշի կամ ապրանքի տեղեկատվական դաշտը, կվերահսկի սև PR-ը և ինչ-որ բան հրապարակավ կբացահայտի: Բայց այստեղ պետք է գործել շատ զգույշ և պրոֆեսիոնալ, որպեսզի առաջին հերթին չվնասեք ինքներդ ձեզ:
Ամփոփելով բլոգը՝ նշենք, որ բոլոր դեպքերում խուճապի մատնվել և հուսահատվել պետք չէ։ Կշռադատված որոշումները, պրոֆեսիոնալ մասնագետի դիմելը կլինի լավագույն լուծումը սև PR-ի հետևանքները հաղթահարելու համար։