Սոցիալական ցանցերը ժամանցի և ընկերների հետ շփվելու վայրից վերածվել են հաճախորդներ գտնելու, ապրանքների ու ծառայությունների վաճառքը խթանելու հարթակների: Մեր օրերում շատ ընկերություններ ունեն ոչ միայն կայք, այլև էջ սոցիալական ցանցերում, իսկ փոքր բիզնեսներն ամենից հաճախ սկսում են իրենց ճանապարհորդությունը համացանցում գտնվող համայնքներով:
Լսարանի հավատարմությունը, վաճառքը և բիզնեսի բազմաթիվ չափանիշները մեծապես կապված են սոցցանցերում այս համայնքների վարքագծի հետ: Գործարարների և ընկերությունների մեծ մասը նախընտրում է վարձել մասնագետների, ովքեր գիտեն, թե ինչպես ներգրավել նոր հաճախորդներ:
Այս հոդվածում մենք կուսումնասիրենք SMM մենեջերի մասնագիտությունը։ Վերջապես, ո՞վ է SMM մասնագետը, ինչո՞վ է զբաղվում և ի՞նչ է անում։
Նախ՝ SMM մենեջերը նա չէ, ով սելֆիների տակ հեշթեգներ և էմոջիներ է դնում։ Նա աշխատում է վերլուծության, բյուջետի, ինչպես նաև սոցիալական ցանցերում գովազդային գործիքների հետ:
SMM մենեջերը ստեղծում և նախագծում է կորպորատիվ էջեր տարբեր սոցիալական ցանցերում, մշակում է դրանց զարգացման ռազմավարություն (ինչպես ներգրավել օգտվողներին, ինչպիսին կլինի բովանդակությունը, գրառումների հաճախականությունը), խումբը լցնում է օգտակար բովանդակությամբ, որը կգրավի և կհետաքրքրի թիրախային լսարանին։
Սոցիալական մեդիայի մենեջերը մշակում է առաջխաղացման ռազմավարություն, վերլուծում է թիրախային լսարանի շահերը, բացահայտում մրցակիցներին, վերահսկում է նոր միտումները, երկխոսություն է վարում հետևորդների հետ, պատասխանում է հարցերին, տեղեկացնում զեղչերի և հատուկ առաջարկների մասին և ստեղծում է ընկերության դրական իմիջ։
SMM մասնագետը լիովին ղեկավարում է մեդիա համայնքներում ընկերության առաջխաղացման գործընթացը: Նրա աշխատանքը կարելի է բաժանել երեք խոշոր բլոկների՝
Սոցիալական ցանցի և էջի ձևավորման ընտրություն
Սոցիալական մեդիայի մենեջերը պետք է հասկանա հայտնի սոցիալական ցանցերում աշխատելու առանձնահատկությունները: Սա թույլ է տալիս ընտրել ճիշտ կայքեր բիզնես կառուցելու համար և մշակել հաջող ռազմավարություն:
Սկզբնական փուլում նրանք ընտրում են սոցիալական ցանցեր, որոնցում ներկա է թիրախային լսարանը, կատարում են մրցակիցների վերլուծություն և որոշում խմբի հայեցակարգը։ Մասնագետը ինքնուրույն կամ դիզայների օգնությամբ ձևավորում է համայնքը, ընտրում է ավատար, շապիկ և գրառման ձևավորման ոճ։
Գրառումների և հրապարակումների ստեղծում
Էջում անընդհատ հայտնվում են նոր գրառումներ՝ համաձայնեցված բովանդակության պլանին։ SMM մասնագետը կարող է ինքնուրույն գրել և ձևավորել դրանք կամ ներգրավել այլ աշխատակիցների: Գրառումների բովանդակությունը կարող է տարբեր լինել. սա ներառում է ընկերության նորություններ, ծանուցումներ նոր ապրանքների և առաջխաղացումների մասին, ինչպես նաև զվարճանքի բովանդակություն՝ խաղարկություններ և մրցույթներ՝ բաժանորդներ ներգրավելու համար:
SMM մասնագետների արժեքավոր հմտություններն են տեքստեր գրելու, նկարների և տեսանյութերի հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցում անհրաժեշտ նկարներ որոնելու կարողությունը։ Բարձրորակ բովանդակությունը համայնքի հաջող զարգացման հիմքն է:
SMM մասնագետը պետք է լավ հասկան սոցիալական ցանցերում գովազդային գործիքները, սակայն խոշոր ընկերություններում գովազդային արշավների կարգավորմամբ ու մեկնարկով զբաղվում է մեկ այլ աշխատակից՝ թարգեթոլոգը։
Վերլուծություն
Վերլուծությունը թույլ է տալիս որոշել, թե որքան լավ է աշխատում ընտրված ռազմավարությունը և ժամանակին կարգավորել առաջխաղացման մեթոդը: Դուք պետք է ամեն ինչ իմանաք վեբ վերլուծության մասին, ունենաք գործիքներ, որոնք թույլ են տալիս վերլուծել թրաֆիկը, կոնվերսիան, լսարանի ներգրավվածությունը, ինչպես նաև տարբեր ռազմավարությունների արդյունավետությունը:
Ամփոփելով բլոգը՝ պետք է նշենք, որ այս մասնագիտությունը պահանջված է և պահանջված կմնա այնքան, քանի դեռ սոցցանցերը գոյություն ունեն։ Տարեցտարի աճում է ընկերությունների թիվը, որոնք օգտագործում են սոցիալական ցանցերը իրենց բիզնեսն առաջմղելու համար։ Այդ իսկ պատճառով բարձրանում է որակյալ SMM մասնագետների պահանջարկը։